Sen sist

Dagarna går fort nu när vi passerat midsommar känns det som, mormor och morfar har i alla fall hunnit hälsa på en sväng, och vi åkte till Bresse och spelade minigolf. Jag som inte ens gillar golf råkade vinna! Lucas var okoncentrerad men hade kul ändå, och när vi kom hem igen till Peter och Tim så var det Tim som hade roligast tror jag, han fick en liten gräsklippare och en boll, och vi kan väl konstatera att den lilla killen älskar bollar, och gräsklipparen kommer inte långt efter :D

Lite bilder sen sist:

Tims nya favoritlek, spärra upp ögonen. Först gör han, sen ska man härmas! Svårt att låta bli att skratta!!

 

En bild jag tog när Lucas kom bärande på Zigge, de är rätt söta allihop ju!

 

Den lilla buskilllen när mormor och morfar var på besök.

 

Tim med sin boll.

 

Utanför oss och gungar lite.. Kollar på morfar här.

 

Dricker lite kaffe ur morfars kopp (den enda som spär ut med mjölk så det inte är så starkt..)

 

TJA!

 

Ska klippa lite gräs.

 

Det syns inte, men här jagas han av morfar. Det är poppis!

 

Zigge får numera gå ut som han vill, för hans mamma och syster lär honom vett och etikett :)

 

Vi var på Tims dagis allihop i fredags och hälsade på lite (de behövde hjälp med en dator).

 

Inne på dagis så högg Tim genast sin favoritleksak i lekrummet och satt länge med den!

 

Det var kul att åka kana tillsammans!

 

Det är kul att gömma sig i dagisets vinbärsbuskar!

 

Alla barnen har varsin tygdocka på Tims dagis. Är någon sjuk sätts den i sjukstugan så barnet kan bli friskt snart!

 

Tim förevisade altanen där barnen äter mat på sommarhalvåret.

 

Chappo satt i bilen som vi hämtade efter Peters festande kvällen innan :D

 

Ja just ja. Jag var och red igår. Hästen kallas Ragge. Hans ägare tog den här bilden på mig lite i smyg men hon kan ju inte min kamera så den var inte så skarp, och hon hann inte zooma ut heller.  Ni ser ju benen i alla fall, haha.

Och så här såg det ut i Vattenparken när jag gick hem ifrån stallet. Fint va?!

 

Och så säger Lucas att jag ska skriva att han tappade en tand igår. Det är viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0